Totalbike bicikle i delovi za bicikle

Specialized E-Cargo bicikla

Specialized je danas najavio lansiranje Globe Haul ST, prvog eCargo bicikla brenda.
Dolazeći na tržište nekih 10 meseci nakon teaser kampanje u maju 2022., Specialized ukazuje na Globe Haul ST kao na prvi u liniji teretnih eBike – potpuno novu kategoriju eBike-a za brend – koji popunjava jaz između eBike-a za prigradske prevoze i auto. Za Specialized, Haul ST označava početak novog ekosistema proizvoda i dodataka koji je fokusiran na zadovoljavanje svakodnevnih transportnih potreba ljudi koji traže bicikl kao novo sredstvo za kretanje od tačke A do tačke B.
Počnimo sa cenom. Po ceni od 2.700 USD, Globe Haul ST definitivno ide na desnu nogu. „Dostupan“ je reč (u odnosu na ono za šta se prodaju drugi eCargo bicikli sa ozbiljnom nosivošću*).
Brend ističe da je Haul ST dizajniran sa povećanim kapacitetom opterećenja, uparen sa raznovrsnim sistemom za montažu dodatne opreme, nešto što možemo očekivati da vidimo širom Globe linije; asortiman dizajniran da omogući ljudima da udobno putuju u urbanim i ruralnim sredinama, obezbeđujući robustan, sposoban, prilagodljiv, pouzdan, stari dobri utilitarni transport; 100% idealno za zamenu svakodnevne svakodnevne upotrebe automobila.
Globe Haul ST takođe se lansira sa linijom dodatne opreme koja uključuje adaptere za prednje i zadnje sanduke, zadnje suvozačevo sedište, upravljač i klinove za noge, prednji nosač spreman za MIK, poklopac za zadnje točkove i gas za gas. Komplet za prilagođavanje stalka takođe pruža razni hardver koji se može pričvrstiti na bilo šta napred.
Imajući na umu ovu sposobnost nošenja tereta, inauguralni model linije, Globe Haul ST, koristi čvrst, vrhunski aluminijumski ram opremljen prilagođenim motorom sa pogonom na glavčini za transport do 190 kg* (419 funti) na do 60 milja na jedno punjenje. Motor dolazi sa 5 nivoa asistencije na pedalu, što čak i strme uspone čini potpuno upravljivim. Pomoću pedale se kontroliše preko daljinskog HMI-a na upravljaču Globe Haul ST, koji takođe prikazuje stanje napunjenosti, procenjeni preostali domet i brojač kilometara.
Korišćenjem dizajna koji odgovara svim veličinama, sa dvostrukim teleskopskim stubom sedišta i podesivim upravljačem, znači da Haul ST može da primi vozače od 4’5” do 6’4″. Korak kroz ram olakšava montažu i demontažu, čak i kada je bicikl natovaren namirnicama, opremom ili putnicima. Bicikl je postavljen na izuzetno male aluminijumske felne od 20″ sa dvostrukim zidom i tihe, ali sposobne Carless Vhisper Reflect gume 20″ k 3,5″, koje brend ističe da daju Haul ST agilan i udoban kvalitet vožnje.
Linija Globe je podržana doživotnim okvirom i 2-godišnjom električnom garancijom, što vlasnicima daje mir da je njihov teretni bicikl napravljen za duge staze.
Globe Haul ST će u početku biti lansiran isključivo na američko tržište. Da, to je domaće tržište brendova. Ne, nije tamo gde je najveća (Nemačka) i najbrže rastuća (Evropa) baza kupaca eCargo bicikala.
A onda postoji način na koji se to lansiranje isporučuje.
Globe Haul ST će biti lansiran sa ekskluzivnom pretprodajom za kupce koji su se ranije prijavili na listu čekanja za bicikl. Ograničene količine će biti dostupne po specijalnom pozivu, koji će početi da stiže u inboks (i poštanske sandučiće) početkom marta. Pretprodaja počinje 8. marta 2023. u 9.00 PST, sa B2C datumom 9. marta 2023. u 9.00 PST.
„Ekskluzivna pretprodaja“. 'Lista čekanja'. „Specijalni poziv“ Da li je neko iz 1997. nazvao i rekao da želi svog uticajnog (holivudskog lista A) Priusa nazad? Kako brend može u tolikoj meri da ne uskladi iskustvo lansiranja sa proizvodom, krajnjim korisnikom i tržištem na koje ulazi?
Da li se nepohađanje Eurobike-a (kao brend) i oslanjanje na skoro u potpunosti bazirano na brendu, marketingu i komunikacijskom osoblju iz SAD-a, već vratilo u zalogaj? Gde je shvatanje da „Biciklizam kao transport“ nije takva vrsta fanboi/fangirl sektora?
eCargo bicikl nije najnoviji „must have“ životni dodatak. Na tržištima na kojima je eCargo bicikl već dobro uspostavljen i snažno raste, reč „utilitaran“ je reč koja se koristi kao visoka pohvala. Ta jedna reč čini osnovu oko koje se gradi celokupna komunikacija proizvoda. Čak i letimičan pogled na konkurenciju u ovom sektoru jasno bi identifikovao vrstu i stil jezika koji se koristi. Marketing za ljude koji sebe ne nazivaju biciklistima podrazumeva nešto sasvim drugo.
Što se tiče „ograničenih količina“, ta vrsta dostupnosti sugeriše da se brend oseća kako ulazi u tržišni sektor, u kome su već godinama etablirana imena glavna roba. Da li je zato „samo za SAD“ meko lansiranje? Da li je zato strategija lansiranja stila „obožavalaca brenda“? Postaje još zbunjujuće kada znate da „korišćeni teretni bicikli imaju prosečnu kilometražu skoro duplo veću od prigradskih, sportskih ili performansnih ebicikla na američkom tržištu…“. Dakle, šta mislite o strategiji lansiranja Globe? Da li su specijalizovani zabrinuti da Globe neće leteti kod kuće u SAD, a još manje na ono što bi trebalo da bude njegovo primarno ciljno tržište; Evropa?
Specijalizovani dalje kažu da opslužuju kupce na bilo kom kanalu koji žele, omogućavajući im da biraju između kućne dostave i isporuke lokalnom prodavcu radi preuzimanja i opcione usluge montaže. Dakle, montaža u prodavnici bicikala je sada „opciona“? Kako to funkcioniše sa podrškom za garanciju?
Bez obzira na ishod, industrija će posmatrati sa interesovanjem. Pošto je Trek nedavno lansirao Fetch+ 2 i Fetch+ 4 eCargo bicikle, direktne konkurente za proizvode brendova kao što su Urban Arrov i Riese & Muller, ulozi su svakako sve veći.
 
https://www.youtube.com/watch?v=QVoEYv09Z_s&t=7s