Totalbike bicikle i delovi za bicikle

Uslovi zamene

Klijent ima pravo da zahteva zamenu veličine ili artikla iz originalne porudžbenice. U ovom slučaju, neophodno je da se dostavi zahtev elektronskom poštom na info@totalbike.rs

Uslovi:

Zahtev za zamenu proizvoda se vrši u pisanoj formi, najkasnije 15 radnih dana od dana prijema porudžbine. Zahtev mora da sadrži broj porudžbine i broj artikala, za koje klijent želi da zameni artikle ili odgovarajuće veličine.

Artikli se moraju vratiti u očuvanom, originalnom pakovanju sa originalnim oznakama, u pratnji originalnih dokumenata izdatih od strane Totalbike-a: fakture, priznanice, garantni list (ukoliko su izdati).

Klijent treba da se dogovori sa predstavnikom Totalbike-a ili da se pismeno izjasni o promeni adrese na koju želi da se dostave artikli, ukoliko se razlikuje od originalne.

Klijent plaća sve troškove transporta prilikom zamene porudžbine, i povrat artikala na adresu Totalbike-a i dostavu novih artikala.

Pri otkazu poručene a plaćene robe ili vraćanju isporučene robe, ukoliko kupac želi povrat novca dužan je da Totalbike-u dostavi: broj porudžbenice, broj tekućeg računa na koji treba izvršiti povrat sredstava, lične podatke naručioca i vlasnika računa. Ove podatke možete poslati elektronskom poštom na info@totalbike.rs ili u pisanom obliku uz vraćenu porudžbinu. Rok za otkazivanje i povrat je takođe 15 radnih dana. Ako je proizvod ispravan i nije oštećen prilikom isporuke, trošak povrata robe snosi kupac. Takođe je bitno napomenuti da Totalbike.rs nije dužan da vrati robu koja je kupcu stigla u ispravnom stanju i nema fabričku, grešku prilikom isporuke ili bilo kakvu drugu vrstu oštećenja i/ili greške na sebi. Svaki čin povrata sredstava i robe u tom slučaju je znak dobre volje Totalbike.rs-a i nije obavezujuć ni po kom osnovu.