Totalbike bicikle i delovi za bicikle

Testirali smo za Vas Capriolo - Anaconda

Totalbike.rs - Test team

Poslednja testirana bicikla 2011. godine je bila Capriolo Anaconda. Najpopularnija boja koja već na prvi pogled pleni svojom agresivnošću je crna sa kombinacijom neon zelene. U osnovi je Anaconda vrlo sličan model MONITOR FS-u ali sa razlikom u tome da poseduje mehaničku disk kočnicu na prednjem točku. To je osnovni razlog za nešto višu cenu naspram Monitora. Ovog puta je pažnja usmerena i ka sitnim grafičkim detaljima. Kao što se vidi, žuta boja prati: sedište, ručke, felne, amortizer i naravno ram.

Capriolo - Anaconda - Totalbike test team

Osvrt na tehničke detalje

Bicikl je namenjen offroadu a možete se i spuštati sa većih nizbrdica jer je tu disk koji neće zaribati ako je blato na putu, kao što bi to bio slučaj kod v-brake kočnica.

A-head šoljice su integrisane u ram Anaconde čime se dobija bolja stabilnost i kontrola. Manje habanje upravljačkog dela pri udarima je još jedna bitna stavka impregniranih šoljica. MODE amortizeri takođe pomažu da se što više sačuva ram i naravno vaše ruke.

Uveliko testirana grupa menjača Shimano Tourney obezbeđuje nesmetano "šaltanje" između dvadeset i jedne brzine.

Testirali smo je i na asfaltu i na pesku gde se pokazala prilično stabilno, a samo je od snage vozača zavisilo oće li se isčupati iz dubokih peščanih staza.

Kao i sve Capriolo bicikle točkovi su sačinjeni od Krypton felni, za koje posle 3 godine testiranja možemo sa sigurnošću reći da su vrlo pouzdane i kvalitetne, te da im je cena više nego pristupačna uzimajući u obzir dobre performanse!

 

U vožnji

Generalno je vožnja udobna. Za svakog vozača smo posebno podesili visinu i nagib sica, visinu lule i poziciju volana. Ova podešavanja su jako bitna jer je svaka osoba drugačije konstitucije. Nemojte se stideti da uvek podesite sebi opremu kako vam odgovara!

Ako planirate samo vožnje po asfaltu preporučili bi menjanje guma na  ravnu varijantu bez krampona, međutim ako volite voziti po zemlji, šljunku i pesku ili vas jednostavno nužda natera, nemojte menjati Rubena kramponke koje vas neće izneveriti barem 3 sezone.

 

Za i protiv

Pohvaljujemo dizjan, udobnost u vožnji, prednji disk i točkove. Jedina stvar koja bi biti mogla biti bolja je šelna za zatezanje sica.

Svi zainteresovani za kupovinu Capriolo Anaconde mogu izabrati između 3 veličine rama i 3 boje.

 

p.s. Uradili smo  prve testove u ovogdišnjoj sezoni, na red su došli novi modeli BMX Totem i BLADE, profesionlani vozači će vam uskoro pokazati šta sve možete sa ove dve bicikle, pratite Totalbike Facebook stranicu!

 

 

Komentari

Kolko košta u prosjeku novi capriolo anakonda.?
Cijena me zanima jer ja imam polovni. Pa bi ga prodavao
poslednja cena, dok ga je bilo na stanju, je bila 23000 din.