Totalbike bicikle i delovi za bicikle

Testirali smo za Vas Capriolo Reptil MATRIX

Prava je čast i ekskluziva testirati Capriolo MATRIX Reptil (Shimano) bicikl. Ram je napravljen MATRIX tehnologijom. Lagani aluminijumski, presvučen je kompozitnim karbonom što mu obezbeđuje težinu od svega 13.5 kilograma.

Već u prvim minutima vožnje se oseti da se sa manje snage u nogama krećete dosta brže nego na klasičnim aliminijumskim ramovima. Ovo je trenutno drugi najskuplji bicikl u Capriolo ponudi ne samo zbog karbonskog rama nego i zbog opreme koju nosi na sebi.

Želeli smo maksimalno da ga  testiramo, u pesku, vodi i na skokovima. i to sve dokumentovali u slici i vide-u.

Reptil MATRIX Shimano

U offroad vožnji:

Diskove smo predhodno razradili kako bi potpuno spremo ušli u šumu i manje pristupačne terene. Krut ram vam daje osećaj sigurnosti i stabilnost kao i dobru kontrolu. Amortizer TORA Rock Shox besprekorno upija sve neravnine.

Jedna komora vile je vazdušna pa je zbog toga i propisana pravilna tvrdoća amortizera na osnovu vozačeve težine. Nama je za test bilo potrebno napumpati vilu na 11 bara!

Nismo preterivali sa skokovima sa velikih visina jer bicikl i nije predviđen za to, ali smo želeli da probamo koliko je taj karbon zaista čvrst. Prepreka od pola metra Reptilu nije bio problem.

Disk kočnice su Avid Jucy 3, uljani. Za one koji se slabije razumeju u bicikle uljani diskovi rade na istom principu kao kočnice na kolima. Kada stisnete ručicu kočnice, pritisak ulja u bužirima raste i tada se sabijaju klipovi koji pokreću pakne prema disku.

Imaju veliki hod i time se postiže dovoljna preciznos i mogućnost finog kočenja.

 

Vožnja po asfaltu:

Priznajemo da smo bicikl vozili mnogo više po asfaltu i tu se pokazao kao pravi metak. Opet ponavljam da je sama laganost rama fantastična. Teško je opisati rečima ali zaista se oseti prednost u maloj težini.

Kada se vila zaključa (obustavi amortizacija) ovaj karbonac postaje super krut i vrlo sličan fizici drumskh bicikala. Bez vetra je lako odražavti vožnju od 30km/h sa normalnim naporom.

Da su gume slik (ravne) vožnja bi bila još lakša po betonu. Shimano komponente rade kao sat, ništa se nije raštelovalo tokom testiranja, jedina mana je što se ne čiste same :)

Kao što se vidi u videu u jednom momentu nam je palo na pamet da probamo model sa uprise volanom. Generalno u Totalbike timu postoji fetiš za krive volane a kada smo videli Reptila sa njim sreći nije bilo kraja. Mnogo bolje mu stoji a i vožnja je manje napornija za zglobove.

Kao na svim jačim Capriolo modelima i ovde su aluminijumske felne ojačane duplim zidom. Na njima su Michelin County Trial gume sa kramponima širine 1.95"

 

Tehničke karakteristike:

Brzina: 27

Ram: Carbon Matrix

Amortizer: TORA Rock Shox

Srednji pogon: Truvativ Fire X 44-32-22T

Kočnice: AVID JUCY3 hidraulične disk kočnice

Ručice menjača: Deore SL-M590

Menjači: Shimano: SLX RD-M662 zadnji, DEORE FD-531 prednji menjač

Sedlo: FIZIKS - NISENE Sport

Gume: Michelin Country Trial 26x1.95

Felne: REMERX Grand Hammer - aluminijum

Naruči Capriolo Reptil

 

Povezani tekstovi: