Totalbike bicikle i delovi za bicikle

Kako kupovati?

Video uputstvo kako kupovati na Totalbike.rs

Pronađite proizvod koji želite da naručite

Iz našeg kataloga proizvoda ili uz pomoć pretraživača, koji se nalazi u gornjem desnom uglu svake stranice, pronađite proizvod koji želite da kupite.

Radi bolje pretrage podelili smo naš prodajni asortiman po kategorijama.
   

Dodajte proizvode u korpu

Dodajte željeni proizvod u svoju korpu klikom na dugme "U korpu" koje se nalazi u desnom donjem uglu kartice proizvoda (u katalogu proizvoda) ili u dnu opisa proizvoda (kada je otvorena strana proizvod). Ukoliko želite da kupite više različitih proizvoda kliknite na dugme "Nastavite kupovinu", i ponavljajte postupak sve dok ne dodate u korpu sve proizvode koje želite da kupite.

   

Naručite proizvode

Kada proverite da li u svojoj korpi imate sve proizvode koje želite da kupite, kliknite na dugme "Blagajna". Ovde će Vam izaći forma gde treba da upišete Vaše podatke za isporuku proizvoda, možete da vidite koliko će Vas koštati narudžbina ako iskoristite kupon kod, bodove za popust, sa troškovima dostave (ukoliko ih ima), te kolika je ukupna svota koju ćete trebati da platite po preuzimanju narudžbine.
Ukoliko niste prijavljeni na sajt pojaviće Vam se forma za registraciju, koju takođe treba ispuniti. Kada ste završili popunjavanje forme, kliknite na "Sledeći korak".

Ukoliko želite da izbrišete neki proizvod iz korpe, štiklirajte kolonu "Briši" i stisnite na "Osveži". Ako želite da povećate količinu proizvoda, u koloni "Količina" povećajte broj sa 1 na željenu količinu, pa potom pritisnite dugme "Osveži korpu".
   

Potvrda narudžbine

Na Vašem ekranu ćete videti podatke i sumu. Potvrdite ukoliko je sve ispravno.

Na email koji ste upisali pri prijavi za online kupovinu i koji ćete u budućnosti uvek koristiti pri kupovini ćete dobiti potvrdu o obavljenoj kupovini i na taj način možete biti sigurni da je porudžbina uspešno obavljena i prosleđena do nas.

Ako ste se i registrovali prilikom kupovine, onda ćete dobiti i mejl sa podacima za prijavu, koje koristite za svaku narednu kupovinu.

U slučaju da postoji neki problem, neslaganje ili nam je potrebna neka dodatna informacija, kontaktiraćemo Vas na mobilni telefon koji ste ostavili pri registrovaciji, a ako Vas ne nađemo, poslaćemo Vam e-mail.

 

Isporuka

Nakon uspešno obrađene porudžbine sledi slanje robe na upisanu adresu. Dan ranije pre isporuke vam šaljemo email i sms poruku gde ćete dobiti obaveštenje sa kojom kurirskom službom šaljemo paket i kada stiže. U 90% slučajeva roba stiže idućeg dana kada je poslata od nas, sve ostalo zavisi od kurirske službe, odnosno praznika, ili neradnih dana.